HVAD ville anton gøre i sten alderen
+2
thorleif
anton
6 deltagere
Side 1 af 1
HVAD ville anton gøre i sten alderen
op opfordring af TL(thorleif). starter vi nu en tråd med hvad ville jeg(Anton/über spammer og computer freak) gøre uden internet??
send din ide eller ideer
send din ide eller ideer
Sv: HVAD ville anton gøre i sten alderen
begå hara kiri
thorleif- Antal indlæg : 148
Jeg bor i: : lille fulden (lille lorte "by" bestående af et hus en gård og to sommerhuse) nær århus
Jeg var i denne patrulje: : rød
Registration date : 08/01/08
Du ville starte en klub for gamle computerfreaks hvor du selv var formand, sekretær, ordstyre, sangskriver, stod for PR afdelingen og var den der lavede kaffe og bagte kage, derudover ville du være det eneste medlem der mødte op.. Altså kort sagt en en-mands-klub.
Når din en-mands-klub så var kommet op at stå ville du opfordre alle medlemmer til at brænde telefonbokse i protest, og derefter ville du opfordre din klub til at begå kollektivt selvmord.
End of story,-
Når din en-mands-klub så var kommet op at stå ville du opfordre alle medlemmer til at brænde telefonbokse i protest, og derefter ville du opfordre din klub til at begå kollektivt selvmord.
End of story,-
Nelton- Antal indlæg : 21
Jeg var i denne patrulje: : Blå
Registration date : 29/12/07
Jeg tror du ville forsøge at lave en computer af noget hjorteskind og et bundt pinde. Det kan du bare ikke finde ud, af så du kommer til at bygge en kano i stedet for. Da du ikke har andet at gi dig til fordi Baden Powell først bliver født om 15.000 år, og derfor ikke har startet spejderbevægelsen endnu beslutter du dig for at opdage Amerika. Efter at have sejlet over Atlanterhavet i flere måneder, hvor det eneste du har fået at spise er mineralske salte fra din egen armhule, ser du den Amerikanske kyst i det fjerne. Desværre sker der ikke en skid i Amerika. Der er faktisk kun noget fesent græs og en meget grim måge. Det hele ender med at du vælger at blive til et forssil, derfor lægger du dig til at dø i strandkanten.
Og det er facts!
Og det er facts!
Rasmus- Antal indlæg : 98
Jeg bor i: : 8270 Højbjerg
Jeg var i denne patrulje: : Hvid!
Registration date : 09/12/07
fedt at høre hvis jeg levede i sten alderen ville jeg være død.. hehe tror jeg engtligt også..
jeg tror han var hoppet i havet i arktisk, for så at blive tøet op i år 2000
Jeg bor i: : lille fulden (lille lorte "by" bestående af et hus en gård og to sommerhuse) nær århus
den var god... men var sten alderen ikke før kristi fødsel?thorleif skrev:jeg tror han var hoppet i havet i arktisk, for så at blive tøet op i år 2000
så det er vel et par tusind år mere vi skal have på XD
jeg sagde i år 2000 ikke at du var der i totusind år.
fair nok tanke torsk fra mig... du kender mig jo så det burde ikke undre digthorleif skrev:jeg sagde i år 2000 ikke at du var der i totusind år.
post nr. 170 fra mig
Sidst rettet af anton Ons Feb 20, 2008 4:34 pm, rettet 1 gang
jeg tror at du ville lave en computer ud af sten, og som strømforsyning ville du bruge en drage i tordenvejr. Og da det endelig virker opdager du at der ikke dækning i din hule.
lol jeg laver bare et lanthorleif skrev:jeg tror at du ville lave en computer ud af sten, og som strømforsyning ville du bruge en drage i tordenvejr. Og da det endelig virker opdager du at der ikke dækning i din hule.
men dine med hulemænd, vil hellere pille hinanden rene for lus og lopper.
ja man skal holde sig ren men derfor kan man godt spille pc samtidigthorleif skrev:men dine med hulemænd, vil hellere pille hinanden rene for lus og lopper.
Du ville konstruere en tidsmaskine, og ændre historien således at der var computere og internet fra den dag jorden blev skabt
Spliid- Antal indlæg : 79
Jeg bor i: : Humlebæk
Jeg var i denne patrulje: : pink
Registration date : 11/12/07
.....
jeg tror du egenhændigt ville vandre op til Autoriteten/vor herre og banke ham gul og blå med din kølle og brøle usamenhængende ind i hovedet på ham indtil han skabte computeren og internettet til dig
Astrid- Antal indlæg : 98
Jeg bor i: : Hundested
Jeg var i denne patrulje: : Hvid
Registration date : 17/12/07
her ser vi så the missing link mellem mennesket og computeren.
lol det er mere dig du er stadig ikke flyttet fra skoventhorleif skrev:her ser vi så the missing link mellem mennesket og computeren.
anton jeg er sikker på, at du bliver det første menneske, hvis hjerne bliver fusioneret med en computer.
self jeg skal sq da oploades så jeg kan få et evigt liv i ogamethorleif skrev:anton jeg er sikker på, at du bliver det første menneske, hvis hjerne bliver fusioneret med en computer.
anton jeg tror desværre ikke, at ogame er der til den t id.
ogame og amara 4ever and ever afterthorleif skrev:anton jeg tror desværre ikke, at ogame er der til den t id.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum