LPT
4 deltagere
Side 1 af 1
LPT
Hvor mange af jer skal med til LPT...
Ikke fordi i har nogen som helst chance for at vinde, men...
(Vores mål er at rykke en plads op, i forhold til sidste gang )
Men konkurence skader ikke
Ikke fordi i har nogen som helst chance for at vinde, men...
(Vores mål er at rykke en plads op, i forhold til sidste gang )
Men konkurence skader ikke
Sv: LPT
tjo, jeg skal med - som leder for mine tropsspejdere eller medhjælper
Price- Antal indlæg : 3
Jeg var i denne patrulje: : Gul
Registration date : 17/12/07
Lands Patrulje Turneringen!!anton skrev:undsklyld mit dumme spørgsmål men hvad er LPT??
Det bliver holdt samme sted som Blå Sommer
fair nok så er jeg med har aldrig hørt om den.. så kommer nok ikkeSøren skrev:Lands Patrulje Turneringen!!anton skrev:undsklyld mit dumme spørgsmål men hvad er LPT??
Det bliver holdt samme sted som Blå Sommer
oki så spørg ham efter ferien når vi starter igen.... for hvis det er så fedt så kommer jeg da...Søren skrev:Ej come on spørg din leder om det og ta' med
anton skrev:oki så spørg ham efter ferien når vi starter igen.... for hvis det er så fedt så kommer jeg da...Søren skrev:Ej come on spørg din leder om det og ta' med
Beklager mine damer og herre, LPT er aflyst i år pga. for få tilmeldinger, der var kun 100 tilmeldte patruljer, og der skulle være 500..
Nelton- Antal indlæg : 21
Jeg var i denne patrulje: : Blå
Registration date : 29/12/07
Seriøst? Ej nedern, nå jeg skulle alligevel ikke medNelton skrev:anton skrev:oki så spørg ham efter ferien når vi starter igen.... for hvis det er så fedt så kommer jeg da...Søren skrev:Ej come on spørg din leder om det og ta' med
Beklager mine damer og herre, LPT er aflyst i år pga. for få tilmeldinger, der var kun 100 tilmeldte patruljer, og der skulle være 500..
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum