OFF topic
+3
Astrid
Søren
anton
7 deltagere
Side 3 af 3
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: OFF topic
anton post noget mindre vi andre kan ikke følge med
thorleif- Antal indlæg : 148
Jeg bor i: : lille fulden (lille lorte "by" bestående af et hus en gård og to sommerhuse) nær århus
Jeg var i denne patrulje: : rød
Registration date : 08/01/08
det tager du grueligt fejl kære thorleif det er jer der poster for langsomt... ikke mig der spammer for meget men rart at se folk online igen... det har været et helvede ikke kunne spamme
Haha, tænk at I køre en konkurrence om at skrive flest indlæg :O Kunne det ikke være feder at køre en konkurrence med hvem der kunne bruge flest overflødige men-stadigt-meningsfyldte fremmedord i et indlæg? eller bare hvem der kunne skrive de mest fornuftige ting Eller måske hvem der kunne dizze de andre brugere mest, men på den noble og gentleman-agtige måde?! Her inde i OFF-topic arealet?
Nelton- Antal indlæg : 21
Jeg var i denne patrulje: : Blå
Registration date : 29/12/07
Nelton skrev:Haha, tænk at I køre en konkurrence om at skrive flest indlæg :O Kunne det ikke være feder at køre en konkurrence med hvem der kunne bruge flest overflødige men-stadigt-meningsfyldte fremmedord i et indlæg? eller bare hvem der kunne skrive de mest fornuftige ting Eller måske hvem der kunne dizze de andre brugere mest, men på den noble og gentleman-agtige måde?! Her inde i OFF-topic arealet?
Du har alstå spsit et eller andet du ikk ka tåle hvis du tror vi ka få de 3-4 knægte til det XD
Astrid- Antal indlæg : 98
Jeg bor i: : Hundested
Jeg var i denne patrulje: : Hvid
Registration date : 17/12/07
HVAD hele meningen med off topic er at man skriver hvad man har lyst til herinde med et lille strejf af mening eller bare at man svare på indlægget før.Astrid skrev:Nelton skrev:Haha, tænk at I køre en konkurrence om at skrive flest indlæg :O Kunne det ikke være feder at køre en konkurrence med hvem der kunne bruge flest overflødige men-stadigt-meningsfyldte fremmedord i et indlæg? eller bare hvem der kunne skrive de mest fornuftige ting Eller måske hvem der kunne dizze de andre brugere mest, men på den noble og gentleman-agtige måde?! Her inde i OFF-topic arealet?
Du har alstå spsit et eller andet du ikk ka tåle hvis du tror vi ka få de 3-4 knægte til det XD
jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
Rasmus- Antal indlæg : 98
Jeg bor i: : 8270 Højbjerg
Jeg var i denne patrulje: : Hvid!
Registration date : 09/12/07
Behøver man skam ingen saks til, de går i stykker helt af sig selvRasmus skrev:Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
Skal vi egentligt ikke se hvor stor vi kan få den her "quote"-ting
Søren skrev:Behøver man skam ingen saks til, de går i stykker helt af sig selvRasmus skrev:Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
den er jeg med på! skal vi ikke fylde den op med ubruglige ord som: pnigofobi, bruttonationalprodukt og båndoptager?
Rasmus skrev:Søren skrev:Behøver man skam ingen saks til, de går i stykker helt af sig selvRasmus skrev:Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
den er jeg med på! skal vi ikke fylde den op med ubruglige ord som: pnigofobi, bruttonationalprodukt og båndoptager?
jeg vil også være med
Spliid- Antal indlæg : 79
Jeg bor i: : Humlebæk
Jeg var i denne patrulje: : pink
Registration date : 11/12/07
og mig Hva med superkolofantalistiekspialisofisk??Spliid skrev:Rasmus skrev:Søren skrev:Behøver man skam ingen saks til, de går i stykker helt af sig selvRasmus skrev:Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
jeg vil også være med
Astrid skrev:og mig Hva med superkolofantalistiekspialisofisk??Spliid skrev:Rasmus skrev:Søren skrev:Behøver man skam ingen saks til, de går i stykker helt af sig selvRasmus skrev:Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
jeg vil også være med
Hvad er det lige superkolofantalistiekspialisofisk betyder? det er i hvert fald et godt ord
hey jeg er tilabge i fuld spammer form har været i berlin og havde mistet lysten til computer for en stund(jeg var også syg)Rasmus skrev:Astrid skrev:og mig Hva med superkolofantalistiekspialisofisk??Spliid skrev:Rasmus skrev:Søren skrev:Behøver man skam ingen saks til, de går i stykker helt af sig selvRasmus skrev:Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
jeg vil også være med
Hvad er det lige superkolofantalistiekspialisofisk betyder? det er i hvert fald et godt ord
ja der må ha været et eller andet rivende galt!!anton skrev:hey jeg er tilabge i fuld spammer form har været i berlin og havde mistet lysten til computer for en stund(jeg var også syg)Rasmus skrev:Astrid skrev:og mig Hva med superkolofantalistiekspialisofisk??Spliid skrev:Rasmus skrev:Søren skrev:Behøver man skam ingen saks til, de går i stykker helt af sig selvRasmus skrev:Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
jeg vil også være med
superkolofantalistiekspialisofisk er noget man siger hvis man ikke ved havd man ska sige og så gør det glad
ja jeg er faktisk rimelig glad har lige sat min ogame ud af fmAstrid skrev:ja der må ha været et eller andet rivende galt!!anton skrev:hey jeg er tilabge i fuld spammer form har været i berlin og havde mistet lysten til computer for en stund(jeg var også syg)Rasmus skrev:Astrid skrev:og mig Hva med superkolofantalistiekspialisofisk??Spliid skrev:Rasmus skrev:Søren skrev:Behøver man skam ingen saks til, de går i stykker helt af sig selvRasmus skrev:Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
jeg vil også være med
superkolofantalistiekspialisofisk er noget man siger hvis man ikke ved havd man ska sige og så gør det glad
Jeg synes at der pludselig er blevet meget stille her på forummet. Hvor er i blevet af?anton skrev:ja jeg er faktisk rimelig glad har lige sat min ogame ud af fmAstrid skrev:ja der må ha været et eller andet rivende galt!!anton skrev:hey jeg er tilabge i fuld spammer form har været i berlin og havde mistet lysten til computer for en stund(jeg var også syg)Rasmus skrev:Astrid skrev:og mig Hva med superkolofantalistiekspialisofisk??Spliid skrev:Rasmus skrev:Søren skrev:Behøver man skam ingen saks til, de går i stykker helt af sig selvRasmus skrev:Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
jeg vil også være med
Hmm tjah, du har faktisk ret det må vi gøre noget ved xDSpliid skrev:Jeg synes at der pludselig er blevet meget stille her på forummet. Hvor er i blevet af?anton skrev:ja jeg er faktisk rimelig glad har lige sat min ogame ud af fmAstrid skrev:ja der må ha været et eller andet rivende galt!!anton skrev:hey jeg er tilabge i fuld spammer form har været i berlin og havde mistet lysten til computer for en stund(jeg var også syg)Rasmus skrev:Astrid skrev:og mig Hva med superkolofantalistiekspialisofisk??Spliid skrev:Rasmus skrev:Søren skrev:Behøver man skam ingen saks til, de går i stykker helt af sig selvRasmus skrev:Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
jeg vil også være med
Men indtil videre kan vi jo udnytte at anton ikke er herSøren skrev:Hmm tjah, du har faktisk ret det må vi gøre noget ved xDSpliid skrev:Jeg synes at der pludselig er blevet meget stille her på forummet. Hvor er i blevet af?anton skrev:ja jeg er faktisk rimelig glad har lige sat min ogame ud af fmAstrid skrev:ja der må ha været et eller andet rivende galt!!anton skrev:hey jeg er tilabge i fuld spammer form har været i berlin og havde mistet lysten til computer for en stund(jeg var også syg)Rasmus skrev:Astrid skrev:og mig Hva med superkolofantalistiekspialisofisk??Spliid skrev:Rasmus skrev:Søren skrev:Behøver man skam ingen saks til, de går i stykker helt af sig selvRasmus skrev:Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
jeg vil også være med
Han er allerede nede på 40% af posterne, mit mål at han skal ned på 35
Hva er der egentlig med anton..? sys ikk han har været på i en evighed? jeg ved ikk med jer, men jeg ka godt blive lidt bekymret..Spliid skrev:Men indtil videre kan vi jo udnytte at anton ikke er herSøren skrev:Hmm tjah, du har faktisk ret det må vi gøre noget ved xDSpliid skrev:Jeg synes at der pludselig er blevet meget stille her på forummet. Hvor er i blevet af?anton skrev:ja jeg er faktisk rimelig glad har lige sat min ogame ud af fmAstrid skrev:ja der må ha været et eller andet rivende galt!!anton skrev:hey jeg er tilabge i fuld spammer form har været i berlin og havde mistet lysten til computer for en stund(jeg var også syg)Rasmus skrev:Astrid skrev:og mig Hva med superkolofantalistiekspialisofisk??Spliid skrev:Rasmus skrev:Søren skrev:Behøver man skam ingen saks til, de går i stykker helt af sig selvRasmus skrev:Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
jeg vil også være med
Bare rolig han har det fint. han har bare opgivet ogame, så nu sidder han ikke og stener på internettet dagen lang. jeg tror i hvert fald det er derforAstrid skrev:Hva er der egentlig med anton..? sys ikk han har været på i en evighed? jeg ved ikk med jer, men jeg ka godt blive lidt bekymret..Spliid skrev:Men indtil videre kan vi jo udnytte at anton ikke er herSøren skrev:Hmm tjah, du har faktisk ret det må vi gøre noget ved xDSpliid skrev:Jeg synes at der pludselig er blevet meget stille her på forummet. Hvor er i blevet af?anton skrev:ja jeg er faktisk rimelig glad har lige sat min ogame ud af fmAstrid skrev:ja der må ha været et eller andet rivende galt!!anton skrev:hey jeg er tilabge i fuld spammer form har været i berlin og havde mistet lysten til computer for en stund(jeg var også syg)Rasmus skrev:Astrid skrev:og mig Hva med superkolofantalistiekspialisofisk??Spliid skrev:Rasmus skrev:Søren skrev:Behøver man skam ingen saks til, de går i stykker helt af sig selvRasmus skrev:Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
jeg vil også være med
Har han opgivet ogame?Rasmus skrev:Bare rolig han har det fint. han har bare opgivet ogame, så nu sidder han ikke og stener på internettet dagen lang. jeg tror i hvert fald det er derforAstrid skrev:Hva er der egentlig med anton..? sys ikk han har været på i en evighed? jeg ved ikk med jer, men jeg ka godt blive lidt bekymret..Spliid skrev:Men indtil videre kan vi jo udnytte at anton ikke er herSøren skrev:Hmm tjah, du har faktisk ret det må vi gøre noget ved xDSpliid skrev:Jeg synes at der pludselig er blevet meget stille her på forummet. Hvor er i blevet af?anton skrev:ja jeg er faktisk rimelig glad har lige sat min ogame ud af fmAstrid skrev:ja der må ha været et eller andet rivende galt!!anton skrev:hey jeg er tilabge i fuld spammer form har været i berlin og havde mistet lysten til computer for en stund(jeg var også syg)Rasmus skrev:Astrid skrev:og mig Hva med superkolofantalistiekspialisofisk??Spliid skrev:Rasmus skrev:Søren skrev:Behøver man skam ingen saks til, de går i stykker helt af sig selvRasmus skrev:Jeg er ked af det Astrid, men jeg tror først Anton bliver bange for dig hvis du har en dødstjerne. (eller måske en saks til at klippe hans netstik i stykker...)Astrid skrev:ingame?? lille søde ven det eneste jeg spiller er kort og live rollespil, så pas bare på du, jeg har et sværd muhahaahanton skrev:det er du også nødt til ellers så nakker jeg ig ingame..Astrid skrev:ja okay..jeg overgi'r mig..anton skrev:altså når det gælder forums og online spil så som ogame har jeg stort set altid ret....Astrid skrev:jeg er ikke meget for a indrømme det men jeg tror faktisk a anton har fat i noget der...
jeg vil også være med
Så er der da for alvor grund til bekymring
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Side 3 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum