ødelæg hinandens ønsker leg
+5
Astrid
Price
Rasmus
Søren
anton
9 deltagere
Side 1 af 11
Side 1 af 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
ødelæg hinandens ønsker leg
hey.
til alle forummer hører der et "lege" rum til....
jeg vil gerne starte en leg jeg har set på en masse andre forums rundt omkring.
ødelæg hinandens ønske leg.
det går ud på at du skal skrive et ønske. f.eks: jeg ønsker mig en fisk
så svare en anden f.eks: du for den men min kat kommer og æder den.
så er det så dens person til at finde på et ønske...
til alle forummer hører der et "lege" rum til....
jeg vil gerne starte en leg jeg har set på en masse andre forums rundt omkring.
ødelæg hinandens ønske leg.
det går ud på at du skal skrive et ønske. f.eks: jeg ønsker mig en fisk
så svare en anden f.eks: du for den men min kat kommer og æder den.
så er det så dens person til at finde på et ønske...
Sv: ødelæg hinandens ønsker leg
så nu starter jeg
jeg ønsker mig en ny computer med et geforce 8600 grafikkort, 3gb ram og en intel core 2 quad processer
jeg ønsker mig en ny computer med et geforce 8600 grafikkort, 3gb ram og en intel core 2 quad processer
Metal dims!!!
Nåå den fik jeg ikke lige, var ellers ved at rette...
Hmm så ønsker jeg mig... En... Overdimensioneret stål-firkant!!!
Hmm så ønsker jeg mig... En... Overdimensioneret stål-firkant!!!
du for den men den er skæv så du kan ikke bruge den til noget...
jeg ønsker mig en computerskærm
jeg ønsker mig en computerskærm
Men din PC virker ikke så du kan ikke bruge det til andet en støvsamler
ønske? gerne i samme postSøren skrev:Men din PC virker ikke så du kan ikke bruge det til andet en støvsamler
hehe
du for den men den knækker under vægten af weber
jeg ønsker mig en pude
jeg ønsker mig en pude
anton skrev:hehe
jeg ønsker mig en pude
Du får den men der er en polak der stjæler fyldet fordi han har en underlig fjerfetish...
Jeg ønsker mig sweater af brændenælder!!!
Rasmus- Antal indlæg : 98
Jeg bor i: : 8270 Højbjerg
Jeg var i denne patrulje: : Hvid!
Registration date : 09/12/07
du for den men du brænder dig så meget på brændnellerne at du skal på hospitatalet og have sprøjter mod... derefter ryger du den i en kæmpe brændnelle bong
ønsker mig en uni 9 acc itop 150 uden flåde
anton skrev:du for den men du brænder dig så meget på brændnellerne at du skal på hospitatalet og have sprøjter mod... derefter ryger du den i en kæmpe brændnelle bong
Du får den, men din hund spiser den sammen med dine lektier...
jeg ønsker mig en milionmilliard kroner...
du får den men bruger den på nødhjælp i ulandene og for derfor ikke noge ud af det
ønsker mig en hare
ønsker mig en hare
anton skrev:du får den men bruger den på nødhjælp i ulandene og for derfor ikke noge ud af det
ønsker mig en hare
det får du men desværre får den pest og dør...
jeg ønsker mig en tømmerflåde...
du for den men da du skal ud at sejle i den for første gang synker den fordi den er utæt
ønsker mig en ubåd
ønsker mig en ubåd
Sonar
Du får den men fordi du er en spadser til at bruge Sonaren støder du ind i en hval så den synker
Jeg ønsker mig en balon der ikke kan gå i stykker, blive væk, eller på anden måde blive ubrulig... HA! Smader den!
Jeg ønsker mig en balon der ikke kan gå i stykker, blive væk, eller på anden måde blive ubrulig... HA! Smader den!
du for den men du kan ikke bruge den til noget... så derfor smider du den ud og lægger ansvaret for at smadre den over på kommunen som sender dig en regning på 3,5kk kr. for miljø svineri
ønsker mig et værelse
ønsker mig et værelse
anton skrev:du for den men du kan ikke bruge den til noget... så derfor smider du den ud og lægger ansvaret for at smadre den over på kommunen som sender dig en regning på 3,5kk kr. for miljø svineri
ønsker mig et værelse
Det får du men kommunen beslaglægger det fordi de mangler plads til at opbevare kemisk affald og balloner der ikke kan gå i stykker eller flyve væk...
Jeg ønsker mig en 200kg. tung guldkæde!
hehe den var god
du får den men hassan og ali kommer og stjeler den så ali kan få fjernet de der baterie som ham den lille havde
du får den men hassan og ali kommer og stjeler den så ali kan få fjernet de der baterie som ham den lille havde
Tsk
Ønske?anton skrev:hehe den var god
anton skrev:så nu starter jeg
tjaa, det lyder sgu som en dejlig maskine - 8600 kortet kan trække det meste og den kører DX10, ram har du brug for med Vista og en quad processor - tjaa Blærerøv!
nå - jeg har ingen irdenlige ønsker da jeg lige har købt denne skønhed
med en 2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7250 processor - 8600M GT grafikkort - 2 gb ram - Vista premium 64 bit - 5 timers Batteri - 2.2 kg (altsammen til under 10.000 tænk at det kan proppes i en 14" maskine
Price- Antal indlæg : 3
Jeg var i denne patrulje: : Gul
Registration date : 17/12/07
sry for ønsket... jeg har lige købt en computer(hp pavillion a8233 mener jeg det er ellers er det 8322)Price skrev:anton skrev:så nu starter jeg
tjaa, det lyder sgu som en dejlig maskine - 8600 kortet kan trække det meste og den kører DX10, ram har du brug for med Vista og en quad processor - tjaa Blærerøv!
med en 2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7250 processor - 8600M GT grafikkort - 2 gb ram - Vista premium 64 bit - 5 timers Batteri - 2.2 kg (altsammen til under 10.000 tænk at det kan proppes i en 14" maskine
den er nice
nå ønsker mig en vibe
Price skrev:anton skrev:så nu starter jeg
Tsk jeg fik ny pc i sommerferien:
2.66 GHz Intel 2 Duro, 8800 GTS (det er altså bare et fedt kort!), 2gb ram, Windows XP (Jeg kan altså ik' li' Vista), 22" samsung, den gamle skærm (OhYeah elsker at ha' 2!)...
Men det er sgu godt klaret i en bærbar til under 10! jeg tror jeg gav 12 for min med skærm og det hele
Du får den, men fordi din mor får et "alle skal æde grønsager" flip spiser du den i mangel på kød!Anton skrev:Jeg ønsker mig en Vibe
Og så ønsker jeg mig et Li-ion batteri på 50.000 kAh
okay det fpr du men du bliver dømt for nørderi i din klasse og bliver derefter kølhalet på en rød trehjulet cykel med tiplad...
ønsker mig et liv...
ønsker mig et liv...
Side 1 af 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Side 1 af 11
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum