MORESE TRÅDEN
+2
thorleif
anton
6 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
MORESE TRÅDEN
ja så prøver jeg noget nyt for at kickstarte forumet. en tråd hvor man morser det kunne jo være fedt ik?
...-/./-.-/---/--/--/./-.//-/../.-..//-.././-./-././/-./-.--/.//-/.-./.--.-/-..//
..../.--.-/-..././.-.//-.././-.//-.../.-../../...-/./.-.//-.../.-./..-/--./-//--/./--././-//
...-/./-.-/---/--/--/./-.//-/../.-..//-.././-./-././/-./-.--/.//-/.-./.--.-/-..//
..../.--.-/-..././.-.//-.././-.//-.../.-../../...-/./.-.//-.../.-./..-/--./-//--/./--././-//
Sv: MORESE TRÅDEN
hold da kæft der er mange post i den her topic
thorleif- Antal indlæg : 148
Jeg bor i: : lille fulden (lille lorte "by" bestående af et hus en gård og to sommerhuse) nær århus
Jeg var i denne patrulje: : rød
Registration date : 08/01/08
..../.-/.-../.-../---//-../..-//.../-.-/.-/.-..//--/---/.-./..././/thorleif skrev:hold da kæft der er mange post i den her topic
-··/·/-//·/·-·//-··/·-//··//---/·-·/-··/·/-·//·-/-·/-/---/-·/--··--//--/·/-·//-··/·/-//·/·-·//·-/·-··/-/···/·-/·-//·-··/··/-··/-//··-·/---/·-·//···/-/·/-·/·/-··/·-·-·-/
Jeg bor i: : lille fulden (lille lorte "by" bestående af et hus en gård og to sommerhuse) nær århus
./.---//.--./.-./---./...-//.-/-//.../-.-/.-./../...-/.//-.-/---/.-./.-././-//thorleif skrev:-··/·/-//·/·-·//-··/·-//··//---/·-·/-··/·/-·//·-/-·/-/---/-·/--··--//--/·/-·//-··/·/-//·/·-·//·-/·-··/-/···/·-/·-//·-··/··/-··/-//··-·/---/·-·//···/-/·/-·/·/-··/·-·-·-/
···/-·/·-/-·-//··-·/---/·-·//-··/··/--·//···/·/·-··/···-/·-·-·-/
-./..-//..../.-/.-.//-../..-/.../-.-/.-./...-/./-//·-·-·-//..---//--./-./-./--././/..../...-/.-/-..//-..././-/-.--/-.././.-.//-.././-//thorleif skrev:···/-·/·-/-·-//··-·/---/·-·//-··/··/--·//···/·/·-··/···-/·-·-·-/
-.-/.-/-.//-../..-//../-.-/-.-/.//..-./---/.-./.../-/.-/.-//..../...-/.-/-..//..../.-/-.//.../../--././.-.//
Spliid- Antal indlæg : 79
Jeg bor i: : Humlebæk
Jeg var i denne patrulje: : pink
Registration date : 11/12/07
····/·-/·-··/·-··/---//-··/·/-//·/·-·//·/-//·--·/··-/-·/-·-/-/··-/--/·-·-·-/·-·-·-/·-·-·-/
skal vi ikke lave en ny regl med at man oversætter den den anden har skrevet og så siger sit engt ?
-··/·/-//·/·-·//·/-·//--·/---/-··//··/-··/·/--··--//---/--·//-··/·/-//···-/··/·-··//---/--·/···/·-/·-//--·/---·/·-·/·//-··/·/-//--/·/·-·/·//---/···-/·/·-·/···/-·-/··-/·/·-··/··/--·/-/·-·-·-/
gider du kommentere på tidliger indlæg?thorleif skrev: -··/·/-//·/·-·//·/-·//--·/---/-··//··/-··/·/--··--//---/--·//-··/·/-//···-/··/·-··//---/--·/···/·-/·-//--·/---·/·-·/·//-··/·/-//--/·/·-·/·//---/···-/·/·-·/···/-·-/··-/·/·-··/··/--·/-/·-·-·-/
er du dum prøv at læse hvad jeg skrev længere oppe er du med på den ide?thorleif skrev:
oversæt min morse
jip jip
Astrid- Antal indlæg : 98
Jeg bor i: : Hundested
Jeg var i denne patrulje: : Hvid
Registration date : 17/12/07
--/·/-·//···/-·-/·-/·-··//···-/··//··/-·-/-·-/·//··-·/·-/·-//·-··/··/-··/-//--·/·-/-·/--·//··//--/---/·-·/···/·/·-·/··/·/-//··/--·/·/-·/··--··//··-·/---/·-·//-·/··-//-·-/·-//·---/·/--·//---/--·/···/·-/·-//··-·/---·/·-··/--·/·//--/·/-··/
- Kode:
.... . .... . --- --. ... .- .- -- .. --. ---... .--. --- --. .--- . --. . .-. -.- .-.. .- .-. .--. .- .- .- - ... -.- .-. .. ...- . ..-. .-.. . .-. . ... .. -.. . .-. .--. .- .- -.. . -. .... . .-. -- .- .- -.. . -..- -.. ... .- -... .- .-. . -.- --- -- .- -. .-.-.- .-.-.- .-.-.- --- --. -. . .--- .- -. - --- -. ... . .-.. ...- .. -.- -.- . -.. ..- -.- .- -. ... .-.. .- .- -- .. --. .. -- --- .-. ... . ... .--. .- -- -- .. -. --. --..-- -- . -. -.. ..- -.- .- -. .--- --- .--. .-. --- . ...- . .-.-.-
Oversættelse fra søren: "h e h e o g s a a m i g : p o g j e g e r k l a r p a a a t s k r i v e f l e r e s i d e r p a a d e n h e r m a a d e x d s a b a r e k o m a n . . . o g n e j a n t o n s e l v i k k e d u k a n s l a a m i g i m o r s e s p a m m i n g , m e n d u k a n j o p r o e v e ."
-../..-//..../.-/.-.//...././.-../-//..././.-./../---./.../-//..-./---/.-.//--/./--././-//..-./.-./../-/../-..//-..-/-../
---/--.//-../..-//--./.-.././--/-/.//.-//-../..-//.../-.-/..-/.-../.-.././/---/...-/./.-./.../.-.-/-/-/.//---/...-/./-./.../-/.--.-/./-./-.././/../-./-../.-../.-.-/--.//---.../.--./
-../..-//..../.-/.-.//...././.-../-//..././.-./../---./.../-//..-./---/.-.//--/./--././-//..-./.-./../-/../-..//-..-/-../
---/--.//-../..-//--./.-.././--/-/.//.-//-../..-//.../-.-/..-/.-../.-.././/---/...-/./.-./.../.-.-/-/-/.//---/...-/./-./.../-/.--.-/./-./-.././/../-./-../.-../.-.-/--.//---.../.--./
astrid: DU HAR HELT SERIØST FOR MEGET FRITID XDG DU GLEMTE A DU SKULLE OVERSÆTTE OVENSTENDE INDLÆG
·---/·-//·-/·-··/-//··-·/---/·-·//--/·/--·/·/-//---···/·--·/·-·-·-/
·---/·-//·-/·-··/-//··-·/---/·-·//--/·/--·/·/-//---···/·--·/·-·-·-/
søren: JA ALT FOR MEGET .
·-·/·/-·/-··//---/--·//····/---/·--·/·-·-·-/·-·-·-/--·/---//·--·/·-··/·-/-·--//···/---/--//-···/·-/···/···/·-·-·-/·-·-·-//
·-·/·/-·/-··//---/--·//····/---/·--·/·-·-·-/·-·-·-/--·/---//·--·/·-··/·-/-·--//···/---/--//-···/·-/···/···/·-·-·-/·-·-·-//
Astrid: rend og hop!! go play som bass!!
...././.---/.../.-/-.//.../.--.-//./.-.//-.-./..../.-/--/.--././-.//-/../.-../-.../.-/--././//.---/./--.//./.-.//.-../../--././/-.-/---/--/--/./-//..../.---/./--//..-./.-./.-//.-./.-/...-/-./.../---.//---/--.//.---/./--.//.../-.-/.-/.-..//..../../.-../..././/..-./.-./.-//.../.-/...-/.-.././/-.-/-./..-/-..///..../.-/-.//..../.-/.-.//..-./.--.-/./-//./-//..-./.-../---/-//-./-.--/-//.../-.-/../.-../-//.--./.--.-//.../../-.//-../---./.-./
...././.---/.../.-/-.//.../.--.-//./.-.//-.-./..../.-/--/.--././-.//-/../.-../-.../.-/--././//.---/./--.//./.-.//.-../../--././/-.-/---/--/--/./-//..../.---/./--//..-./.-./.-//.-./.-/...-/-./.../---.//---/--.//.---/./--.//.../-.-/.-/.-..//..../../.-../..././/..-./.-./.-//.../.-/...-/.-.././/-.-/-./..-/-..///..../.-/-.//..../.-/.-.//..-./.--.-/./-//./-//..-./.-../---/-//-./-.--/-//.../-.-/../.-../-//.--./.--.-//.../../-.//-../---./.-./
Rasmus- Antal indlæg : 98
Jeg bor i: : 8270 Højbjerg
Jeg var i denne patrulje: : Hvid!
Registration date : 09/12/07
Side 1 af 2 • 1, 2
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum